Regulamin pobytu w Przystanii Skandynawia
- Domki w obiekcie wynajmowane są na doby zgodnie z rezerwacją.
- Doba trwa od godz. 15:00 do godz. 10:00 następnego dnia.
- Goście dokonują rezerwacji noclegów drogą e-mailową bądź przez formularz na stronie internetowej.
- Od gości pobierana jest 100% przedpłata, płatna w terminie 3 dni od daty rezerwacji, na konto „Skandynawia Przystań”. Po zaksięgowaniu wpłaty dokonujemy potwierdzenia rezerwacji.
- Goście zobowiązani są do zameldowania się niezwłocznie po przyjeździe.
- Właściciel „Skandynawia Przystań” za pozostawione kosztowności, pieniądze, papiery wartościowe, aparaty, kamery i inne przedmioty posiadające wartość artystyczną lub naukową nie ponosi odpowiedzialności.
- Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałych z ich winy.
- Na terenie obiektu obowiązuje zakaz urządzania imprez, tj. firmowych, wieczorów panieńskich i kawalerskich oraz podobnych.
- Goście przyjeżdżający ze zwierzętami ponoszą odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez pupila.
- Dodatkowa opłata za zwierzę: 50 zł/doba. Pies na terenie obiektu powinien być w kagańcu bądź na smyczy. Właściciel ma obowiązek sprzątać po swoim pupilu.
- Goście są zobowiązani zawiadomić właściciela o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Zastrzegamy możliwość odmówienia dalszego świadczenia usług osobie , która narusza ww pkt. regulaminu.
- Cisza nocna na terenie obiektu obowiązuje od godziny 22:00.
- Za złamanie ciszy nocnej Gości obowiązuje kara 2000 zł.
- Koszty wezwania policji do incydentu związanego ze złamaniem ciszy nocnej pokrywa Gość.
- Gości obowiązuje zakaz używania własnego sprzętu muzycznego.
- Goście zobowiązani są do przestrzegania przepisów p.poż. (zakaz używania grzałek, grzejników, żelazek elekt. w domkach).
- Na terenie domków obowiązuje zakaz palenia, dotyczy również papierosów elektronicznych.
- Klient ma prawo zgłosić reklamację. Reklamacja powinna zostać zgłoszona do recepcji. W reklamacji Klient powinien opisać zdarzenie będące podstawą reklamacji, datę i godzinę jego zaistnienia oraz dane zgłaszającego reklamację.
- Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana reklamującemu w taki sposób w jaki została ona zgłoszona. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Usługodawca zadośćuczyni Reklamującemu zgodnie z przysługującymi mu uprawnieniami.
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej zgłoszenia.
- Każda reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z przepisami prawa. Odpowiedzialność Usługodawcy za jakość świadczenia wynika z art. 471 k.c.
- Powyższe postanowienie stosuje się odpowiednio w przypadku reklamacji usługi świadczonej drogą elektroniczną.
- Administratorem danych osobowych Klientów w rozumieniu RODO jest Elżbieta Wacław „WACŁAWSCY”, 34-100 Wadowice, Łazówka 5a, NIP 551-206-29-81, REGON 121535776Dane przechowywane są i przetwarzane przez Usługodawcę na zasadach określonych w RODO, polskich przepisach o ochronie danych osobowych.
Prosimy o przestrzeganie regulaminu.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami wypełniając formularz kontaktowy.